A MILOTAI TISZAVIRÁG HORGÁSZEGYESÜLET HIVATALOS HONLAPJA

Honlapunk a Milotai Tiszavirág Horgászegyesület életéről, kapitális fogásokról szól 100 oldalon keresztül, melyet az aktuális eseményekkel, fogásokkal folyamatosan bővítünk

2014. DECEMBERI FOGÁSOK

2014.december 8. 15.30. órakor fogtam ezt a 12,4 kg-os hibátlan, gyönyörű tükröst egy szem fokhagymás kukoricával, fenekező készséggel. Már röpködtek a mínuszok ekkor. Másnap jött egy melegfront, és érdekes módon az ilyenkor is negatívan befolyásolta a halak kapókedvét, megszűntek a kapások, majd egyik napról a másikra jött egy hidegfront, és a tó teljesen befagyott, így december második felétől február végéig nem tudtunk a tavon horgászni, mivel a jégpáncél sem volt biztonságos ezen időszak kb 90%-ában. Egyébként fotózás után visszaengedtem ezt a csodálatos halat a Milotai Süllős Bányató vízébe.

Fogásainkról a negyedévente megjelenő VILLANTÓ Megyei Horgászmagazin is beszámol, a hátsó borítólapon rajtam kívűl Makai Géza tiszabecsi horgász is szerepel egy 12 kg-os tőponttyal a "Bojlisok nem kukoricáznak című" írásomnál.

Mindezen túl továbbra is várjuk az akár ekkori, vagy bármikori, bárhonnani fogásokról szóló képeket a jwa@freemail.hu e-mail címre, és azokat díjtalanul szerepeltetjük honlapunkon, mivel egyesületünk célja nem csak horgászvízünk, hanem a horgászat népszerűsítése is.

Oldal: 2014.decemberi fogások
A MILOTAI TISZAVIRÁG HORGÁSZEGYESÜLET HIVATALOS HONLAPJA - © 2008 - 2024 - mlotahorg.hupont.hu

A HuPont.hu-nál a honlap készítés egyszerű. Azzal, hogy regisztrál elkezdődik a készítés!