A MILOTAI TISZAVIRÁG HORGÁSZEGYESÜLET HIVATALOS HONLAPJA

Honlapunk a Milotai Tiszavirág Horgászegyesület életéről, kapitális fogásokról szól 100 oldalon keresztül, melyet az aktuális eseményekkel, fogásokkal folyamatosan bővítünk

FRISS FOGÁSOK TELEPÍTÉS UTÁN IV.

2011.04.02.:Mai környezetvédelmi napunk után többen horgászattal folytatták a munkát. Még most sem indultak be igazán a halak, de többen fogtak egy, vagy két friss telepítésű pontyot. A botpaládi Varga Gusztáv pedig olyan szerencsésnek mondhatta magát, hogy egy szép amurt is fogott.

A 2,5 kg-os amur fenekező készségen felkínált mirelit kukoricára kapott. Érdekesség, hogy Guszti bácsinak két napja már volt egy amur harapása, Fóri Sándornak pedig a fenekezős feeder botján lazult el a zsinór, melynek oka az volt, hogy a power gumit az amur elharapta anélkül, hogy a kapást észlelni lehetett volna! Mindez biztató jel, mivel az amurok nálunk ilyenkor még nem szoktak kapást produkálni. A telepített 5 q-ból még csak ez lett kifogva, és akkor még nem beszéltünk a többi amurról, melyek között nagyon sok 20 kg feletti is van!

2011.04.03.: ezen a napon kevesebben próbálkoztak, ami annak is betudható, hogy többen megtapasztalták, hogy még nem indultak be igazán a halak. Igaz, így is voltak fogások, a fenti képünkön szereplő Varga Gusztáv három órai kitartó horgászat után - ezalatt egy moccintás sem volt a jelzőkön - öt perc alatt megfogta a  2 db. 1,5 kg-os pontyot.

Mutatunk még egy képet az április 1-i 9 kg-os ponty fárasztásából, ahol a küzdő hal jól látható a kép közepétől nézve 4 óra irányban.

2011.04.04.: ezen a napon kevesen próbálkoztak, de így is volt, aki megfogta az 1, vagy 2 pontyot, de volt aki 3-at is: a második "túl korán" jött, ezért vissza lett engedve. Még olyan látványosan nem mozogtak idén halaink, mint ezen a napon. A nagy pontyok fürdését többen harcsa rablásnak vélték. Egyre inkább várható, hogy beindul a halak intenzív kapása,  a vízhőfok is egyre melegebb.

2011.04.08.: valószínűleg az időjárás romlása miatt a halak kapókedve is megromlott, itt-ott fogdostak csak az elmúlt napokban, bár volt aki egy reggeli horgászat alkalmával 1 amurt és 1 pontyot is fogott. Igaz, nem is sokan horgásztak most hétközben. Kevés hal "jött ki" még a 20 mázsa telepítésből, én 50-60 kg-ra saccolom a kifogott mennyiséget, bár ez nem puszta saccolás, mivel közvetve, vagy közvetlenül folyamatosan nyomon kísérjük horgászaink fogásait.

Harcsára még nem próbálkozott senki, pedig ebben a frontokban dús időszakban érdemes lenne! Lehet, hogy én meg is teszem!

2011.04.11.:Hosszú éve tapasztalatai alapján nálunk még korai igazából neki ülni harcsázni, bár akasztottam már ilyenkor 12 évvel ezőtt a Tiszán harcsát - nem is kicsit - Rapalával, de ő nyert. Akkor tanultam meg, hogy 0.30-as monofil zsinórral a megáradt Tiszán nagy harcsára nem célszerű próbálkozni. Szombaton azért lenéztem  Milota egy-egy részénél a Tiszára: az áradástól kévébarna volt, de nem vitt fákat, és bokrokat, tehát harcsázásra tökéletes volt - nekem. Egy órácskát eldobálgattam: kipróbáltam vagy 30 műcsalit, nem fogtam semmit, de nagyon jó kikapcsolódás volt.                                                        Tavunkon mára érett be a sok szeles, hűvös nap: senki nem fogott semmit. Vigasz ez azoknak, akik ma nem tudtak horgászni, vagy még nem tudták megváltani az engedélyüket, vagy már rég megváltották, de nem jutottak el odáig, hogy rá érjenek horgászni. Pedig csak arra nincs idő, amire nem akarjuk, hogy legyen!

2011.04.14.: Az elmúlt napokban is csak néhányan horgásztak, de  1-1 ponty be-be csúszott, de  "maratoni"  horgászatra senki em vállalkozott, mivel mindenki tudja, hogy pár nap múlva sokkal nagyobb lesz az eredményesség. Mindezek ellenére az "Aktualitások" menüpontban a napokban történt szenzációs fogásról számolok be!

2011.04.22.: Bányatavunk mély víze mostanra melegedett fel halaink számára kívánatos hőmérsékletre. Többen távoli úszózással fogják a vízfeszín közelében (30-120 cm) a pontyokat, de fenekező készséggel legalább ugyanolyan eredményesen lehet horgászni, és a nagyobb halakra is így számíthatunk! Kellemes húsvéti ünnepeket kívánunk mindenkinek, akik pedig abban a szerencsés helyzetben lesznek, hogy Húsvétkor még horgászhatnak is, azoknak eredményes horgászatot kívánunk! Mi is szeretettel várunk mindenkit!

Oldal: Friss fogások telepítés után IV.
A MILOTAI TISZAVIRÁG HORGÁSZEGYESÜLET HIVATALOS HONLAPJA - © 2008 - 2024 - mlotahorg.hupont.hu

A HuPont.hu-nál a honlap készítés egyszerű. Azzal, hogy regisztrál elkezdődik a készítés!