A MILOTAI TISZAVIRÁG HORGÁSZEGYESÜLET HIVATALOS HONLAPJA

Honlapunk a Milotai Tiszavirág Horgászegyesület életéről, kapitális fogásokról szól 100 oldalon keresztül, melyet az aktuális eseményekkel, fogásokkal folyamatosan bővítünk

2014. MÁJUSI FOGÁSOK

Kicsit megkésve, de korántsem teljes tartalommal adjuk közre májusi fogásainkat. Többek között egy 13,5 kg-os ponty is hiányzik még, és természetesen soha nem tudjuk közzétenni 100 %-osan a szép fogásokat, mivel sokukról vagy fénykép sem készül, vagyjut el hozzánk a fénykép.

Nyilas Rudolf fogta ezt a gyönyörű, 3,6 kg-os süllőt. Fogott kisebbeket is: egy 2 kg-ost, két 1,5 kg-ost, és akadt a horgára már bőven méretesnek számító 60 dk-os is (36 cm), de azokat vissza engedte. A süllők váltakozó időben kaptak: 20.00 óra, 22.00. óra, 18.00. óra,...

...de pl. ezt a 2 kg-os süllőt én 19.00. órakor fogtam. Kicsit már előbbre járunk azóta az időben, így eltudjuk mondoni, hogy azóta is volt többeknek volt szerecséje a súllőhöz, persze csak azoknak, akik horgásztak is rá. Igaz fogtak már itt nem kevesen kokoricával is süllőt, volt köztük 6 kg-os is. Egyik új belépőnk, Danó György a pünkösdi hétvégén fogott egy 2 kg-os süllőt.

Talán horgászvizünk sajátosságai közé tartozik, hogy süllőt a nappali órákban is lehet fogni. Varga Guszáv igaz, még 2005-ben a legforróbb, 30 fok feletti júniusi délutáni órákban percek alatt megfogta a 2 db süllőjét, amelyek akkori átlagmérete 2-3 kg volt, de 4-5 kg-osak is előfordultak. A természetes szaporulat mellett előnevelt süllők kihelyezésével is pótoljuk az állományt, 2009 óta 31.000 db-ot telepítettünk, ebből idén 5000-et (Aktualitások oldalunkon szerepel).

FIGYELMEZTETÉS: SZÉP HALAKAT LEHET FOGNI NÁLUNK, DE HOROGRA CSALÁSUK ÉS KIFOGÁSUK IS SOKSZOR IGAZI KIHÍVÁS.

Ez adja meg horgászvizünk értékét is, mivel emiatt kifosztani nem lehet. A befektett energiát, a tudást, a tapasztalatot viszont szép halakkal jutalmazza.

Csak egy jótanács: soha ne menjünk biztosra, mert előfordul, hogy éppen akkor nem fogunk semmit, amikor a legjobban számítunk rá, és ennek ellenkezője is igaz: a legreménytelenebb, kapástalan, zord, vagy éppen kánikulai időjárási viszonyok közt fogunk olyan halat, amelyről azelőtt álmodni sem mertünk.

Nyilas Rudolf nagyon kevés szabadidővel rendelkezik, de mostanában jutott valamennyi a horgászatra is, így további szép eredményekkel büszkélkedehet:

Ezt a 13,5 kg-os nyúrgát is Nyilas Rudolf fogta, mellette fia, Kristóf, aki a jubileumi horgászverseny II. gyermek helyezettje lett 3 db ponttyal és a hibátlanul kitöltött tesztlappalm amelyhez ezúton is gratulálunk!

Ezt a 8 kg-os tükröst 22.00. óra körül fogta.

Szépek, így együtt az általam fogott  2 kg-os süllővel és a kisebb ponttyal.

Ez pedig egy 8 és 9 kg-os tükrös, amelyeket egy esti horgászat során még éjfél előtt sikerült kifognia.

Balogh Zoltán fogta ezt a szép, 2 kg-os dévért.

Én pedig ezt a 2 kg-os kárászt. Sokan e két utóbbi fajtából szeretnének fogni inkább kiváló ízük miatt, és még többen nem tudják, hogy a nálunk nevelkedett nagytestű pontyok kevésbé zsírosak, mint egy friss telepítésű 1,5 kg-os. Valamennyi halunk íze a tiszaiéval megegyező, így verhetetlen.

Rövidesen további májusi képeket is szerepeltetünk, júniusi oldalunk már beindult!

Így néz ki velem együtt a fenti 2 kg-os kárász. A képet Fóri Sándor készítette közvetlenül a fogás után.

TÖBB, MINT FÉLMÉTERES DÉVÉR!

Ezt az 52 cm-es dévérkeszeget Varga Gusztáv fogta. A súlyát még nem tudjuk pontosan, de biztosan több, mint  2 kg! A képet Fóri Sándor készítette.

Balogh Zoltán szintén májusban fogta ezt a hibátlan, 9 kg-os tükröst.

Oldal: 2014. májusi fogások
A MILOTAI TISZAVIRÁG HORGÁSZEGYESÜLET HIVATALOS HONLAPJA - © 2008 - 2024 - mlotahorg.hupont.hu

A HuPont.hu-nál a honlap készítés egyszerű. Azzal, hogy regisztrál elkezdődik a készítés!