A MILOTAI TISZAVIRÁG HORGÁSZEGYESÜLET HIVATALOS HONLAPJA

Honlapunk a Milotai Tiszavirág Horgászegyesület életéről, kapitális fogásokról szól 100 oldalon keresztül, melyet az aktuális eseményekkel, fogásokkal folyamatosan bővítünk

A Milotai Tiszavirág Horgászegyesület                                tagsága nevében                       üdvözlöm  honlapunk látogatóit!

Wachteinheim József                                           Milotai Tiszavirág Horgászegyesület elnöke

2018.08.15.: Kezdőlapunk elején is megemlítem, hogy a 2011 óta működő honlapunk tárhelye valószínűleg betellőben van, képeket már nem tudok feltölteni.Honlapunkat senkit és semmit nem utánozva egyedi stílus szerint készítettem, ezért utólag átnézve-visszaemlékezve talán így sikerült leginkább valós képet nyújtani egyesületünkről, horgászvizünkről, a Milota Süllős Bányatóról. Mivel kaptam pár napja olyan visszajelzést a honlapunkról, hogy "jó, csak kevés anyag van benne", arra a következtetésre jutottam, hogy nem mindenki járatos az internet világában, a honlapok használatában, ami természetes is. Ezért írom le segítségül, hogy bal oldalon találhatók a menüpontjaink (oldalaink -100 oldal), melyek azokra rákattintva nyílnak meg: "Aktualitások, A közelmúlt eseményei, Elérhetőség, napijegy", stb... Ezután a záró előszó után következzen, a 7 évvel ezelőtt írott bemutatkozásunk:

Mi egy, az 1980-as évek végén kialakított, 9,5 ha-os bányatónak vagyunk a horgászvíz kezelői 1989. óta.

Már az előtt  is tettek bele horgászok többek között 6 kg-os harcsát, 3-4 kg-os pontyokat de van olyan horgásztársunk is, aki 16 halfajt telepített innen-onnan halászgatva.

Ezen hosszú évek alatt volt idejük halainknak nagyra nőni. A tó a Tiszától 600 m-re, a töltésen kívül helyezkedik el, a talajon keresztül mindenféle tisztítórendszernél eredményesebb természetes kavicsszűrő rendszerén keresztül kapja a vízutánpótlást, mely egyben a víz folyamatos öntisztulását is eredményezi. A Tisza áradását és apadását a tó is követi pár napos eltéréssel, no és a vízszint sem emelkedik olyan drasztikusan, mint egy tiszai áradáskor. Áradás esetén is nyugodtan, ugyanolyan eredményesen lehet horgászni, mivel a víz nem zavarosodik be, esetleg kevésbé lesz áttetsző.

A tó átlagmélysége 4m egy közepes vízállásnál, ez komolyabb áradás estén 2 m-rel nőhet.

A Villantó Magazin jóvoltából már évek óta láthatták sokan, milyen csodálatos halaink vannak. A Google keresőben „milotai tiszavirág” beírásával nagyon sok  információ található horgászvizünkről egyesületünkről.  A pontosabb keresés érdekében a beírást még a következőkkel célszerű kiegészíteni:                                        -versenye 2007,2009,2010, 2014-es: 25 éves jubileumi - honlapunkon a 2014. év menüpontjai közt - bal oldalon - könnyen megtalálható  (2008-ban is nagy versenyünk volt, de nem készült cikk róla, képeiből  néhányat honlapunkon szerepeltetni fogunk)                                                          -közgyűlése 2010,2011                                                                   -szél hozta (ez már csak rövidítve van meg,  honlapunkon a "Tó Ajándéka" c. oldalon: -1. és 2. rész -  olvashatják a teljes történetet. )                                   -horgászélményeim Ezúton is kérem tajainkat, hogy juttassák el részemre a szép fogásaikról szóló képeket, leírásokat, bármelyik vizen (természtesen azt is megnevezzük,mivel célunk a horgászsport népszerűsítése), bármikor történt is, vagy küldjék el e-mail címemre: jwa@freemail.hu és ezeket jelen honlapunkon (teljesen ingyen) szerepeltetni fogjuk. Ugyanilyen módon bárkinek a fogásait közzétesszük - még ha nem is egyesületünk tagja  - aki ezt szeretné.Van jó pár, több évvel ezelőtti anyag is honlapunkon, de ez azért van így, mert pl. sok nagy halat éjszaka, egyedül fogtam, és egy fényképezés miatt ne vettem el az életüket: visszaengedtem őket,  megőrizve ezzel azt a kincset, amellyel rendelkezünk. Így is sokan haltak "mártírhalált", de enélkül nem tudnánk - szó szerint - teljes képet adni horgászvizünkről. Egyébként a Süllős Tó hideg és mély vize miatt minimális a természetes szaporulat a ponty fajták vonatkozásában, így amiatt nem vérzik a szívem, hogy évente összesen 4-5 db  10 kg (netán 20) feletti kikerül a vízből, és emiatt nincs nálunk felső súlyhatár korlátozás sem, arról már nem is beszélve, hogy százával napoznak nyáron a vízfelszínén nagyhalaink, amelyeket bárki megcsodálhat!                     Rólunk a továbbiakban  a bal felső sarokban lévő menüpontokban tájékozódhat (További kapitális fogások, süllőink, találkozás az amurral stb.). Honlapunkat folyamatosan, napias szinten bővítjük, mivel nagyon sok anyagunk van, de ezek szerkesztése időigényes. Célszerű oldalainkat ismét átnézni, mivel a honlapunkon szereplő anyag nagy része nem előre összeállított, ezért folyamatos szerkesztés, bővítés alatt áll. Pl. mindkét amuros oldalunk most került bővítésre, előtte pedig a süllős, de számos oldalunk egyre csak bővülni fog, és további oldalaink is lesznek rövidesen !).                                                                     Tiszabecs, 2011.02.16-03.16.:Egy hónap alatt közel   2000, ebből az utóbbi 7 napban több, mint 1000 honlapunk látogatottsága! Örülünk, hogy felkeltettük érdeklődésüket!                                     2011.03.27.:a fenti sorok is biztatóak, de az méginkább, hogy a március hónap végére várható 3000-es látogatottságot - csak március hónapban - már jócskán meghaladtuk. Továbbra is friss tájékoztatást fogunk nyújtani (és idő függvényében nagyon sok új lapot készítünk még) honlapunkon. 2011.03.30.06.00. óra után feloldódik a 20q hal telepítése miatt érvényben lévő általános horgászati tilalom. Az ezt követő fogásokról is beszámolunk!

2011.06.10.: Honlapunk látogatottsága már jóval meghaladta a tízezret, de ami még örvendetesebb: halaink és kitesznek magukért, így nemcsak honlapunkra, hanem mihozzánk is érdemes ellátogatni. Aki nem hiszi, járjon utána! Pl. nézegesse meg a "májusi,júniusi fogásaink" menüpontokat!

2011.10.28.:Kissé elmaradtunk a szerkesztéssel. Hiába, ilyenkor horgásszszezonban nem lehet ellenállni: szinte minden szabadidő a horgászaté!   Ígérjük, rövidesen számos anyaggal bővül honlapunk, melynek látogatottsága már jóval meghaladta a húszezret. Várhatóan sikerül beszámolnunk az ezután "érkező" késő őszi nagyhalakról!

2012.03.23.:Az időjárás kegyes volt hozzánk mostanában, ezt halaink is örömmel konstatálták:csapatostól lehetett őket látni, ami csalhatatlan jele annak, hogy kezdődik az igazi horgászszezon! Fogásainkról a tavalyihoz hasonlóan honlapunkon (amelynek látogatottsága rövidesen eléri a harmincezret) idén is beszámolunk - persze a teljesség igénye nélkül.Továbbra is várjuk valamennyi horgásztársunk beszámolóját a szép fogásokról!

2012.11.26.: Honlapunk utolsó oldalain találhatók a legutóbb szerepeltetett fogásaink, valamint a 2., aktualitások oldalon is szerepel néhány, de mindezen kívül még számos kép vár rá, hogy közzé tegyük (ami csak egy drága dolog: az idő függvénye). Arról már nem is beszélve, hogy biztosan lesznek még idén is - ilyenkor már kuriózumnak számító - szép fogásaink! Többen - mint jómagam is -tekintik az év hátra lévő részében történő horgászatot  kihívásnak, amikor az időjárás viszontagságaival dacolva sikerül mondjuk egy-egy (de van, hogy több) szép süllőt, vagy pontyot fogni.

2012.12.20.: Rozsályi János, illetve fiai Jancsi és Ricsi nagy süllővadászok, akik eredményeikkel igazolják a fent leírtakat: a lenti -áltluk fogott -  7 kg-os süllő képeivel kívánunk mindenkinek Boldog Karácsonyt és Eredményekben Gazdag Boldog Új Évet kívánunk!

2013.03.31.: Még nem sok telt az évből, de attól függetlenül, hogy az igazi horgász szezon még nem kezdődött el,  nálunk már sokminden történt. Minderről tájékozódhatnak honlapunk 2., Aktualitások című oldalán. Már most felhívom a horgászvizünket meglátogatni szándékozók figyelmét, hogy az év egyik legértékesebb időszakában: május 2-június 14 között sem lesz nálunk pontytilalom (mivel sajnos a ponty nálunk nem szaporodik). Ezúton is Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánunk mindenkinek!

Jócskán előre ugottunk az időben, már csak pár nap van az idei évből. Ki-Ki számot vethet fogási eredményeivel, amely teljesen nem azonos a horgászat szépségeivel. Bőséges anyag van most is fogsainkról, ezeket rövidesen közzétesszük honlapunkon, de mindezeken felül továbbra is várjuk a szép fogásokról szóló híreket, képeket. Addig is Kellemes karácsonyi Ünnepeket és Eredményekben gazdag Boldog Új Évet kívánunk mindenkinek.

2016.02.11.: megint csak jócskán előreléptünk az időben, ha nem akarjuk, akkor is telik! Természetesen ezidő alatt számos új oldalunk nyílt jelen honlapunkon, így az többszáz képpel, szebbnél-szebb fogásokkal lett tele, közel sem a teljes képet mutatva a Milotai Süllős Bányató adta halakról. Nagyon sok oldalunkon kérjük, hogy a horgászok juttassák el szép, vagy akárcsak nekik tetsző - még ha nem is kapitális halról készült fogásaikat a fenti e-mail címen, vagy bármilyen formában, azokat díjtalanul szerepeltetni fogjuk honlapunkon. Ennek ellenére horgászaink túlságosan szerények: idén is több kapitális hal került megszákolásra, de sokan bővelkedtek a mennyiséget illetően is a fogásokban - persze ez nem mindenkinek sikerült, főként azoknak nem, akik csak néha-néha vallaták a vizet. A kitartás a legtöbb esetben sikerrel párosult. Most már eléggé fejlődött a technika. Akarva-akaratlanul látom, hogy alig van horgász, aki ne rendelkezne fényképezésre alkalmas telefonnal. Mégis, alig érkeznek képek - holott lenne miről, és biztosan készültek is képek. Többen mondják: ők nem szeretnek dicsekedni! Csakhogy ez nem dicsekvés, hanem horgászvízünk, és a horgászat, sőt térségünk népszerűsítése is. Ugyanis a legszebb leírás sincs olyan beszédes és hiteles, mint egy fénykép. Mindezt rövidebb formában többször kértük pl. a második, "Aktualitások" oldalunkon is, ahol már kellő időben megtettem, de itt most - még a horgászszezon kezdete előtt ismét megteszem: Boldog Új Évet Kívánok Honlapunk Valamennyi Látogatójának!                                                                   Horgászüdvözlettel:Wachteinheim József                                                                                     elnök

Oldal: Kezdőlap
A MILOTAI TISZAVIRÁG HORGÁSZEGYESÜLET HIVATALOS HONLAPJA - © 2008 - 2024 - mlotahorg.hupont.hu

A HuPont.hu-nál a honlap készítés egyszerű. Azzal, hogy regisztrál elkezdődik a készítés!